Teatre a l’Ateneu

Hem participat en un taller de teatre a l´ Ateneu. Ha estat super divertit!!!!!!! Hem pogut representar diferents situacions, totes elles originals i gracioses, des de quedar-nos tancats en un ascensor, fins a voler robar un exàmen del despatx de la directora. Hem fet servir una bona dosi d´imaginació, sentiments i emocions. Repetirem sens dubte!!!

img_2618 img_2622 img_2635

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut