Visitem els bombers

Els nens i nenes de la classe dels bombers hem anat a veure el parc de bombers de Bellaterra. Ens han explicat moltes coses i per finalitzar ens han portat a fer una volta amb el camió.
Ens ho hem passat molt bé i hem aprés moltes coses!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut