Mirall de Pau Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 1 de novembre de 2015 / General Portada / Intraweb, noticies El passat divendres a les 11 del matí vam cantar al pati de l’escola la cançó “Mirall de Pau” simultàniament amb d’altres escoles i instituts de tot Catalunya.