LA “BIBLI” DE L’ESCOLA RECOMANA:”REGALA LLIBRES PER NADAL”.
SI TENIU DUBTES A L’HORA DE TRIAR CLIQUEU AQUÍ:
LA “BIBLI” DE L’ESCOLA RECOMANA:”REGALA LLIBRES PER NADAL”. Llegeix més »
SI TENIU DUBTES A L’HORA DE TRIAR CLIQUEU AQUÍ:
LA “BIBLI” DE L’ESCOLA RECOMANA:”REGALA LLIBRES PER NADAL”. Llegeix més »
El passat divendres a les 11 del matí vam cantar al pati de l’escola la cançó “Mirall de Pau” simultàniament amb d’altres escoles i instituts de tot Catalunya.