Fomentem la convivència Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 12 de maig de 2016 / Cicle Mitjà Portada / Convivència, projectes Els alumnes de Cicle Mig hem realitzat moltes activitats que fomenten la convivència. Hem pogut realitzar construccions entre tots. Costa posar-se d’ acord i organitzar-se però, poc a poc, anem millorant la nostra capacitat de treball en equip.