El Xaragall

El dimecres passat els nens i les nenes de la classe de l’aigua i de la classe del foc vam anar a fer sabó al Xaragall. Ens va agradar molt aquesta sortida, sobretot quan vam anar a veure els animals de granja i els vam donar menjar.

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut