Sortida al Canal Olímpic amb 6è

Els alumnes de 6è vam anar al Canal Olímpic de Castelldefels i ens ho vam passar d’allò més bé. Vam aprendre a anar amb kayak i en barca de rems. Fins hi tot, alguns vam fer una petita remullada.  Va ser un gran dia.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut