Sortida al Canal Olímpic amb 6è Feu un comentari / Per Susana Villanúa / 3 de juny de 2021 / Comunitat Grans General Portada Els alumnes de 6è vam anar al Canal Olímpic de Castelldefels i ens ho vam passar d’allò més bé. Vam aprendre a anar amb kayak i en barca de rems. Fins hi tot, alguns vam fer una petita remullada. Va ser un gran dia.