Sortida al Bosc Vertical Feu un comentari / Per Susana Villanúa / 18 de maig de 2021 / Comunitat Grans General Portada Ahir els alumnes de 5è vam anar al Bosc Vertical. Va ser una gran experiència el poder pujar i desplaçant-se per sobre els arbres així com, compartir moments de conversa i joc amb el grup classe. Ens ho vam passar d’allò més bé, segur que repetim!