4t VISITA EL MAC

El passat dimarts 23 de febrer, vam fer una visita al Museu D’Art de Cerdanyola.

Vam fer per grups dues activitats; mitjançant fotos antigues vam conèixer la Cerdanyola del segle passat i també vam veure les obres del pintor cerdanyolenc Josep de Togores. Va ser molt interessant veure en viu obres que havíem treballat a la classe i descobrir que on ara veiem carrers i edificis abans eren camps i masies molt maques.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut