Sortida a CanDeu

El passat 25 de febrer el Cicle Mitjà va anar d’ excursió a la masia de Can Deu , a Sabadell. El dia va ser magnífic. 3r va fer un taller de pa i 4t va aprendre a fer sabó amb l’ oli, com antigament. Han reforestat el bosc i de segur que d’ aquí a uns anys estarà preciós. Nosaltres mentrestant vam intentar fer cabanes amb la llenya que trobàvem.

IMG_1910 IMG_1901 IMG_1891 IMG_1850 Can Deu (50) Can Deu (17) Can Deu (15) Can Deu (8)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut