Experimentem amb tres instruments

Dimarts, 4 de febrer, els alumnes de 2n van realitzar una taller de “ Corda Fregada “ a  l´escola de música Aulos. Vam experimentar amb tres instruments diferents: el violí, la viola i el violoncel. Després de preparar dues cançons , les vam interpretar als nostres companys. Sonava molt bonic! Ha estat una experiència molt positiva.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut