Visita al MAC

Els nens i les nenes de P4 (classe dels coets) hem anat a visitar el MAC( Museu d’Art de Cerdanyola).
Hem sortit de l’escola per parelles i hem pujat a l’autocar. Un cop ens ha tocat el seient de la finestra i l’altre el del passadís.
Un cop allà hem fet flors de paper, hem mirat les plantes i les flors del jardí, hem buscat a quins ocells corresponien unes plomes que tenien en una capsa, hem buscat unes flors a dins d’uns vitralls, hem escoltat un conte…
Hem treballat molt i ens ho hem passat molt bé.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut