Sortida al MAC

Els nens i les nenes de 4t A i 4t B vam anar al Museu d’Art de Cerdanyola. Vam veure l’exposició “El Modernisme i les flors”.  Tot el que hi havia  era molt bonic i vam aprendre moltes coses d’aquest estil artístic que no sabíem. Les tècniques que ens van explicar són: la ceràmica, el mosaic, el ferro, el vitrall, l’estuc, la pedra, el mosaic hidràulic i l’enguixat.

Ha sigut molt interessant i ens van dir que si volem podem tornar a veure-le amb les nostres famílies.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut