Cursa d’orientació

Els alumnes de 5è de l’escola hem participat en una trobada d’orientació juntament amb els alumnes de 5è de l’escola Turó de Guiera.
Ha estat un matí molt divertit i entretingut. Ens ho hem passat super bé, i hem estat capaços d’orientar-nos i treballar en grup!!!
Aquesta activitat ens ha agradat moltíssim.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut