Robòtica i programació amb lego Mindstorms

Els nens i nenes de 5è hem fet una sessió  amb el lego Mindstorms per tancar els tallers de programació i robòtica.

Hem comptat amb l’ajut  d’alumnes i un professor dels Salesians que és pare de dues nenes de la nostra escola. Primer hem fet el robot seguint les instruccions de construcció, després l’hem programat a l’ordinador per fer els moviments i rotacions  que havíem pensat tots els membres del grup.Vam aconseguir casi tots els reptes. Ens va agradar molt programar  robots diferents dels que tenim a l’escola!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut