Sant Jordi va arribar… i a l’escola ho hem celebrat!

Fa molt i molt de temps, el poble de Montblanc era devastat per un monstre ferotge i terrible…

Amb l’inici de la llegenda de Sant Jordi donem la benvinguda a la celebració d’aquesta diada tan assenyalada a la nostra escola.

Durant els últims dies s’han portat a terme un seguit d’activitats relacionades amb aquesta festa. Partint dels projectes treballats i emprant la metodologia del treball cooperatiu s’han realitzat diferents produccions literàries com ara poemes, rodolins, còmics, endevinalles, representacions i contes que plasmen la imaginació i la creativitat del nostre alumnat utilitzant les diferents llengües treballades a l’escola.

Podeu veure totes les producions…  EDUCACIÓ INFANTIL –  PRIMERSEGONTERCERQUARTCINQUÈSISÈ