Cada dia ens endinsem més i més en el nostre projecte que porta per títol “Com és que aquesta zebra té menys possibilitats de sobreviure? És per això que cada cop estem més entusiasmats i entusiasmades amb els aprenentatges dels éssers vius i en especial amb els animals.
Tot va començar a partir de la publicació d’una notícia en la qual s’explicava que havia nascut una zebra amb rodones en lloc de ratlles, i que aquesta tenia menys possibilitats de sobreviure al seu entorn que la resta de les zebres. Així va ser com ens vam plantejar la pregunta del nostre projecte.
Durant les vacances d’hivern vam fer unes propostes de producció pròpia al nostre alumnat. L’objectiu d’aquestes produccions era aconseguir l’originalitat i la creativitat dels /de les nois i noies en la seva elaboració. El resultat ha estat molt satisfactori perquè un cop lliurades, a l’aula les hem estat revisant, valorant i compartint les nostres experiències entre tots i totes. Algunes de les que us volem destacar són:
- “Crear una imatge interactiva amb el Thiglink dels 5 grans d’Àfrica” on hem afegit enllaços de tot tipus, vídeos, música, fotos i informació.
- “Creo la meva pròpia agència de viatges virtual! Amb l’app INSHOT i crear una ruta amb Google Maps amb els llocs d’interès de Kenya.” Hem pogut riure molt veient els vídeos que presentaven grans ofertes per fer un safari fotogràfic.
- “Elaboro un cuaderno de viaje imaginario de un safari al Parque Nacional de Musai Mara” on hem redactat les nostres experiències adjuntant fotografies de grans paisatges envoltats d’animals salvatges.
- “Video cuento: La cebra Camila” para los/las Más pequeños/ñas de la escuela”
Si cliqueu sobre les paraules destacades podreu veure una petita mostra d’algunes d’aquestes activitats.