Disseny, construcció i programació.

Aquest curs, l’alumnat de quart, ha recuperat el treball sistemàtic de la robòtica educativa a l’escola.

Portem diversos anys jugant i aprenent amb aplicacions que ens permeten iniciar-nos en el món de la programació. A quart fem un pas més i ja hem començat a construir els primers robots.

Utilitzem el Lego WeDo 2.0 que ens permet la reproducció en la construcció d’una sèrie de robots que fan servir diferents sensors, i amb el suport de la seva app ens ajuda a programar-los.

També hem començat a superar diversos reptes en la programació de cada un d’aquests robots i això ens permetrà utilitzar aquesta eina en futurs projectes d’aula. Llegeix més>>