RECAPTACIÓ DE LA XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Aquest dijous 15 de febrer, famílies i escola ens hem retrobat per una bona causa. Des de l’organització d’aquest acte hem d’agrair a l’empresa de menjador, l’aportació a fons perdut que ha fet de la xocolata i la coca.

Tots plegats, hem recaptat 744 euros que aniran destinats a la lluita contra el càncer infantil.

És el segon any que AMPA i Escola unifiquen esforços per tal de fer possible aquesta recaptació, però el mèrit  i el valor afegit que amaga aquesta iniciativa, és de tots plegats.

Us comuniquem que fins el proper dijous 22 de febrer, podreu seguir adquirint les polseres que l’AMPA tenia a la venda. Les trobareu a l’oficina de l’associació de pares i mares o bé a la secretaria del centre. L’import recaptat també es farà arribar a l’hospital de sant Joan de Déu.