Projecte Educatiu: La interculturalitat a través dels diferents estils de música

Aquest curs hem iniciat un projecte a l’escola: La interculturalitat a través dels diferents estils de música.

El nostre entorn social inclou una diversitat de persones, tradicions i cultures. L’escola és un reflex d’aquesta diversitat i interculturalitat que trobem al nostre entorn més proper , i és per aquesta raó que cal treballar-la d’una manera conscient.  Aquesta  esmentada interculturalitat present al nostre entorn i a les aules, la treballem a l’escola de moltes maneres diferents. Aquest curs, però, ho hem fet a través d’un element també molt present a l’escola, LA MÚSICA.

La música esdevé un llenguatge universal que ens permet expressar, comunicar ,emocionar-nos, evadir-nos, empatitzar, connectar-nos…  En definitiva, ens uneix i ens permet interaccionar i comprendre’ns.

El desenvolupament d’aquest projecte ha estat possible amb la col·laboració de l’ Ajuntament de Cornellà, que ha permès la dotació dels materials necessaris: contes, jocs, instruments de petita percussió, teles, etc.

Amb la col·laboració de l’ Ajuntament de Cornellà de Llobregat.