Festa de graduació de 6è i últim dia d’escola

Com cada curs, un grup de nenes i nens meravellosos ens deixen per emprendre una nova etapa de la vida a l’ institut. El dijous 13 de juny vam celebrar la festa d’acomiadament amb les famílies i el darrer dia d’escola els seus fillols els van donar un regal perquè recordin el seu pas per l’ Escola Ignasi Iglesias amb l’amor i tendresa que l’escola els recordarà a tots ells. Els seus companys i companyes de 5è també els van preparar un obsequi de comiat ja que ells seran els propers infants que faran 6è i marxaran el proper curs. Per acabar, una gran festa i pica-pica dels grups padrins-fillols per acomiadar aquest 2018-2019.

Gaudiu de les fotografies d’aquests darrers instants de curs clicant la imatge.

BONES VACANCES!