Eleccions al Consell Escolar

Aquest any finalitzant la seva participació en el Consell Escolar, representants de les famílies i també membres de l’equip docent. Del sector pares i mares cal renovar tres membres i ja tenim les persones que han presentat la seva “candidatura”.

La seva identitat estarà explicitada dins del recinte de l’escola, per a què tothom conegui els/les  candidats/es.

Demanem a la comunitat educativa la seva participació en l’acte de votació, que tindrà lloc el proper dimecres 28 de novembre en la franja horària 15:00-18:00.

En un principi estava previst fer la votació el dijous 29 de novembre, però donada la convocatòria de vaga del sector de l’ensenyament, la data de les votacions s’ha hagut de canviar.