PROJECTE EDUCATIU: “NI LES JOGUINES NI LES ACTIVITATS TENEN GÈNERE”

Enguany l’ escola ha iniciat el projecte: NI LES JOGUINES NI LES ACTIVITATS TENEN GÈNERE. Amb aquest projecte, pretenem fomentar el valor de la igualtat de gènere per tal que els infants de l’escola creixin detectant i actuant contra les desigualtats que es puguin ocasionar tant dins com fora de l’àmbit escolar.

S’ ha pogut dur a terme amb tot un seguit de materials que han ajudat a generar situacions de valoració i reflexió envers la desigualtat i discriminació per motiu de gènere: contes, àlbums il·lustrats, làmines, instruments, mòduls de psicomotricitat… Tot plegat amb la col·laboració de l’ Ajuntament de Cornellà, que ha permès la dotació dels materials necessaris per a poder dur a terme el projecte.

Amb la col·laboració de l’ Ajuntament de Cornellà de Llobregat.