Comissió sostenibilitat – Resum 1r Trimestre

Bon dia i bon any!

Des de la comissió de sostenibilitat de l’Escola, ens agradaria desitjar que totes les famílies tinguin un bon any 2020, any molt important per aquesta comissió ja que des de organitzacions mundials es donarà molta importància a tot all`per preservar el nostre planeta i fomentarà activitats perquè tothom prengui consciència del que passa realment on vivim.

Ha estat un primer trimestre, on no s’ha parat de treballar a l’Escola i s’ha rebut una molt bona acollida per part de les famílies ja que la cooperació Escola – Família ha sigut molt bona, per això us agraïm tota col·laboració que heu fet per petita que sigui.

En aquest article us esmentarem quines han sigut les actuacions per part de la comissió de sostenibilitat a l’Escola durant aquest primer trimestre. N’hi ha de molts, però aquí volem destacar aquests tres punts:

• L’Escola Ignasi Iglesias ha sigut guardonada amb el diploma d’Escola Verda que reben totes les escoles que tenen un projecte de sostenibilitat i la porten a terme. Aquest premi el vam rebre a la Biblioteca de Sant Ildefons. Va anar una petita comitiva a recollir aquest reconeixement i vam fer partícips a l’escola, ja que ha sigut una feina d’ equip , de l’escola amb les seves famílies.
  • L’Estalvi Energètic és un dels punts que des de la comissió volem conscienciar a l’alumnat, ja que amb un petit gest es pot estalviar molt. Les actuacions que es van a dur a terme, van ser relacionades amb el bon ús de l’energia. Cada curs va fer diferents activitat i un cop es van acabar aquestes, es va crear un mural per poder compartir amb les altres classes allò que es va aprendre i així enriquir més el coneixement sobre com estalviar energia.
  • La recollida de roba aquest any a l’escola a sigut un èxit. Volem agrair a totes les famílies que van participar en la donació de roba i encoratjar a les famílies que no van poder fer-ho, que ho facin a les properes recollides. És una molt bona iniciativa i ens ajuda realment a valorar el que no fem servir perquè és molt útil per a les persones que tenen menys recursos.

Fins aquí el breu resum de tot el que hem anat fent aquest primer trimestre.

Moltes gràcies a tots per la col·laboració,

Comissió Sostenibilitat, Escola Ignasi Iglesias.