DANSES DE FI DE CURS

Avui hem fet el comiat del curs a l’escola. Per a celebrar-ho hem fet danses al pavelló de Can Carbonell. A continuació us deixem l’enllaç a les GALERIES D’IMATGES per a que pogueu tornar a veure els balls o compartir-los amb la família que no hagi pogut venir a aquest acte.

Felicitem moltíssim a tots els nens i nenes de l’Ignasi Iglesias que han estat els protagonistes de l’espectacle i que ho han fet genial.

ENHORABONA!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut