1r SORTIDA A LA PEDRERA

El dilluns 10 de maig els nens i les nenes de Primer Inicial hem fet una sortida a Barcelona per visitar un edifici molt emblemàtic, la Pedrera,  ja que en l’àrea de plàstica estem treballant Antoni Gaudí.

Hem fet una visita guiada pels espais més representatius d’aquest edifici: les façanes, les xemeneies encantades, hem vist un dels pisos de l’edifici, podent veure les diferents estances i mobiliari d’aquella època.

Després els nens i les nenes han fet el Taller Plàstic de la Forja Màgica: cadascú ha modelat el seu balcó de filferro com ho feia Gaudí.

Els infants han gaudit moltíssim de la visita i s’ho han passat d’allò més bé.

Per veure les fotos visiteu la galeria de fotos

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut