Billie Eilish, Khalid – lovely

Bon dia!

Aquí l’últim repte fins després de vacances de Setmana Santa!

Aquesta cançó és d’una artista força coneguda per vosaltres, Billie Eilish amb Khalid i es titula lovely.

Enllaç: Billie Eilish, Khalid – lovely

Si voleu alguna cançó en concret, deixeu el vostre comentari i veurem si es pot posar també!

Animeu-vos a participar i correu la veu als vostres companys!
Recordeu de posar el nom de l’alumne, classe i percentatge que heu fet!

Stay at home but do some English! =)

6 comentaris a “Billie Eilish, Khalid – lovely”

  1. María López Pérez

    Hello!

    I’m Maria López Pérez of 4t A. I do 80% whith my mother’s help. This song is difficult for me. We return the song several times.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut