3r. Coneguem el mar

Aquí teniu les fotos de la sortida “Coneguem el Mar” que vam fer els nens i nenes de 3r el passat 2 de maig.

A la platja de Sitges vam fer recerca de restes d’ animals marins com: cloïsses, cargols punxencs, cargols lluna, rossellones…

També vam anar al port de Vilanova on ens van ensenyar les diferents tècniques de pesca que utilitzen els pescadors: pesca d’ arrossegament, palangres, pesca amb nanses, pesca de cèrcol… després vam entrar a la Llotja on es ven el peix als compradors.

I per distreure’ns una mica, al parc de Terramar de Sitges.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut