2n Càmera i acció!

A l’inici de curs l’Anna i la Marta ens van dir que l’escola “es vestia de cinema”. Així que vam decidir ajuntar-nos les dues classes per decidir que volíem saber  d’aquest tema. Vam parlar de moltes possibilitats, però després de les votacions el tema guanyador va ser : Càmera i Acció!. Vam realitzar algunes activitats relacionades amb la “claqueta” i tot just aquest trimestre ens endinsem en el món de la història i la producció de les pel·lícules.(per poder veure alguna foto cliqueu aquí)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut