Sortida a Barcelona: Facultat de Matemàtiques

L’alumnat de 1r de batxillerat A i B ha anat d’excursió a Barcelona el 25 de novembre. Al matí ha assistit a les Xerrades-Taller que organitza la Universitat de Barcelona per als estudiants de batxillerat. En arribar-hi, el nostre alumnat ha anat a l’aula Magna de l’edifici històric de Plaça Universitat, on el professor Carlos D’Andrea els ha explicat què diu el problema del viatjant, ha posat exemples senzills per poder entendre com funcionen els algoritmes informàtics per resoldre els problemes del camí més curt i del connector mínim, tot explicat gràficament d’una forma gràfica i entenedora (aquí teniu el link amb informació de la xerrada i de les activitats del posterior taller realitzat a les aules d’informàtica de la facultat de matemàtiques). En acabar la xerrada i després d’una petita pausa, han anat a les aules d’informàtica per realitzar el taller pràctic.[…]Amb un sol lluent  i una bona gana han sortit de la facultat de matemàtiques per anar a dinar. Després de dinar han assistit a una visita guiada pel recinte modernista de Sant Pau, molt recomanable. L’espai és molt bonic i les guies han col·laborat que la visita fos genial. A continuació també trobareu una petita mostra fotogràfica del dia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *