Pinta la Marató 2015

L’ Institut Joan Brudieu ha participat en el Concurs «Pinta La Marató 2015» tot plasmant en un mural la seva particular visió sobre la malaltia tractada, la diabetis i l’obesitat. L’alumnat de la matèria optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO C-D hi ha participat amb el cartell “Tu tens la Clau“; i l’alumnat de la matèria de Disseny de 2n de Batxillerat C, amb el cartell “Dolça Amargor“. Ja podeu visitar tots els cartells del «Pinta La Marató 2015» a http://www.tv3.cat/marato/sensibilitzacio. Trobareu els cartells dels nostres alumnes a la pag. 22 i 23, numeros 181 i 190. […]

El jurat del «Pinta La Marató 2015», format pels artistes Pepa Poch, Pilarín Bayés, Joan Pere Viladecans i Roser Capdevila; el director creatiu de Màrqueting de TV3, Carles Checa; Marc Viñas, subdirector general de Cooperació Social i Voluntariat del Departament de Benestar Social i Família; Carme Luque, directora del programa, i Lluís Bernabé, director de la Fundació La Marató de TV3, han escollit d’entre un total de 385 cartells presentats, representatius de 179 centres educatius, el cartell guanyador, creat per la classe de 2n de Batxillerat B de l’Escola Ramar 2 de Sabadell, i els cartells finalistes, creats per l’alumnat de 4t d’ESO de l’IES Montsacopa d’Olot i pel de 3r d’ESO A del Col·legi Mare de Déu del Carme de Terrassa.

El nivell general de les propostes presentades ha estat molt alt i reflecteixen “uns resultats molt treballats i un alt nivell de conscienciació per part dels joves” segons ha valorat l’artista Pepa Poch.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *