Serveis digitals

L’oferta de serveis digitals constitueix un element molt important de l’engranatge d’un centre educatiu.

Els serveis que estan actualment en marxa són:

• Moodle, tots els alumnes i professors en disposen, seguiu l’enllaç a la pàgina principal.
  • ENSEBanús el programa de control de faltes, en breu es convertirà en una App que ens permetrà comunicar-vos qualsevol incidència.
  • Correu del centre, tots els alumnes disposen d’un compte de correu en el format joan.Smit@ibanus.cat amb tota la potència de GoogleApps pel sector educatiu. Si alguna família volgués disposar de correu familiar feu la petició a secretaria, el correu tindrà el format familia.Smit.lopez@ibanus.cat.

Mitjançant els calendaris de la pàgina Web, el compte de Twitter o la subscripció a les pàgines del centre, us podreu mantenir informats en tot moment de les nostres activitats.

En breu posarem en funcionament la xarxa Nodes, aquest pot ser un bon lloc per referenciar els principals grups i activitats que s’hi duen a terme.