Activitats extraescolars

Durant el curs

En l’àmbit acadèmic es permet als alumnes de batxillerat fer classes de repàs a alumnes del centre al centre un dia o dos dies a la setmana en que el centre roman obert a les tardes.

En l’àmbit esportiu les activitats extraescolars de l’institut Banús són principalment les oferides per l’Associació Esportiva Escolar del nostre centre i que cada principi de curs s’obre la inscripció juntament amb la matrícula amb el següent document.

Us presentem les activitats esportives per a mares, pares i alumnes que organitza l’Associació Esportiva Escolar i que té com objectiu dinamitzar a l’alumnat de l’Institut Banús en la pràctica esportiva extraescolar. S’emmarca dins del Pla Català de l’Esport Escolar.

Activitats per mares i pares, exalumnes i professorat.

• Workout Banús Family: una activitat que pretén una millora de la vostra condició física a través d’activitats adaptades al vostre nivell i que es desenvolupin en un entorn natural (pista esportiva, parc, natura…)

Activitats per alumnes

• Futbol Sala
  • Bàsquet
  • Korfball
  • Voleibol
  • Fitness
  • Dance (balls i coreografies)
  • Tennis Taula
  • Slalom en Cadira de Rodes

Altres activitats. Consultar les condicions als responsables de l’activitat.

• Gimnàstica Rítmica

Esther Domingo: esterdombarrios@yahoo.es tel. 667018667

• Tir amb Arc

Club Arquers de Cerdanyola, Juan Carlos, tel. 619214456

Les activitats es duran a terme des del mes d’octubre al mes de maig.

Esperem que vulgueu participar en aquestes activitats i que si en teniu altres propostes ens les feu arribar.

Podeu descarregar-vos el formulari d’inscripció.

Esquiada

A l’hivern s’organitza una jornada d’esquí en un dels festius de lliure disposició per alumnes de 4t i batxillerat que després de 3 anys ja tenen tècnica i habilitat contrastada per esquiar al seu aire, més conegut com el PujaBaixa, habitualment a La Masella el podreu reconèixer pel seu mític cartell i el seu preu competitiu.

Esquiada a La Masella 1 dia 2015.redimensionada

Al Juliol

Habitualment s’organitzen diversos campus en la darrera setmana de juny i primeres de juliol per alumnes que s’incorporen al centre en el proper curs.

• Esportiu. Portat a terme per antics alumnes del centre de reconeguda capacitat i que habitualment es troben cursant educació física a la Universitat.
  • Robòtica i Scratch. Portat a terme a partir de l’any 2016 per part d’alumnat de batxillerat, s’inicià al 2014, tracta sobre el conegut entorn de programació Scratch desenvolupat pel MIT.
  • Impressió 3D. Com a novetat aquest any s’iniciarà el taller d’impressió 3D amb TinkerCad.