Preinscripció ESO curs 23-24

INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM (1)Oferta inicial de places

El nostre personal d’administració ha preparat un document d’ajut per a seguir els passos de la Preinscripció ESO 23-24.

Aquest curs la preinscripció serà totalment telemàtica!!!

Sol·licitud de Preinscripció de l’ESO 2023-2024

• Oferta inicial de places escolars: 3 de març
  • Presentació de la sol·licitud telemàtica: del 8 al 20 de març
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 21 d’abril → LLISTA DE SOL·LICITUDS PROVISIONAL
  • Termini per presentar reclamacions, si cal, a la puntuació provisional: del 21 al 27 d’abril
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 3 de maig → LLISTA ACTUALITZADA BAREMS RECLAMACIONS
  • Sorteig del número de desempat: 9 de maig → 66.646
  • Llista ordenada definitiva: 11 de maig → LLISTA DE SOL·LICITUDS ORDENADA
  • Oferta final de places escolars: 9 de juny → OFERTA DEFINITIVA
  • Llista d’alumnes admesos: 12 de juny →  LLISTA D’ADMESOS
  • Llista d’espera: 12 de juny → LLISTA D’ESPERA
  • Formalització de la matrícula del 20 al 28 de juny
Documentació de criteris de prioritat: en general, només cal adjuntar documentació acreditativa escanejada o fotografiada si no s’ha pogut obtenir o verificar la informació a través de la consulta automàtica. Tanmateix, hi ha casos en els quals sempre cal adjuntar la documentació acreditativa:
  • El contracte laboral, certificat d’empresa o document de l’Agència Tributària per justificar la proximitat del lloc de treball del pare, la mare, el tutor o tutora al centre escollit en primer lloc.
  • L’acreditació de la renda garantida de ciutadania.
  • L’acreditació de la discapacitat quan s’hagi obtingut en una altra comunitat autònoma.
  • El carnet de família nombrosa o monoparental quan s’hagi obtingut en una altra comunitat autònoma.

A la pàgina Web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya disposeu també d’un enllaç amb els dubtes resolts més habituals.