Matrícula Batxillerat 23-24

La matrícula es durà a terme en format telemàtic mitjançant uns formularis que estaran oberts del 22 de juny al 3 de juliol ambdós inclosos, i que us farem arribar via correu electrònic.

Per a formalitzar-la us demanarem que adjunteu al formulari els següents documents com a imatge o document en PDF:

• DNI de l’/la alumne/a

• Foto mida DNI (amb un fons blanc)

• Targeta sanitària

• Resguard de pagament de les llicències digitals i l’AMPA, d’acord amb la informació adjuntada en el document “Llistat de llibres 23-24” (corresponent al curs on matriculeu el/la vostre/a fill/a).

*L’alumnat que ha sol·licitat beca de l’Ajuntament per a material, llibres, llicències o dispositius, no cal que faci cap ingrés fins a la resolució de la beca.

Per a finalitzar el procés de matrícula, cal portar signat a la consergeria del centre la documentació següent:
Per a qualsevol dubte també podeu trucar al telèfon del centre 93 591 07 76 (matrícula BATX) en horari d’atenció de 9:00h a 13:30h.

LLISTAT DE LLIBRES