El Boc’n Roll del 25è aniversari de l’institut

Sensibilitzats per la millora del medi ambient, l’AMPA ha obsequiat a tot l’alumnat d’un embolcall ecològic per portar l’esmorzar dissenyat especialment per a la celebració del 25è aniversari del centre. Amb aquest gest es vol promoure la cultura de la reutilització i l’eliminació de materials com  el paper d’alumini o el plàstic que els alumnes utilitzen per embolicar el seu esmorzar. És un producte que té una cara de polièster i cotó i un plàstic ecològic molt elàstic que s’adapta a la mida de l’entrepà, galetes, fruita, etc. És reutilitzable, rentable, resistent i ocupa poc espai.

La majoria dels Boc’n Roll ja s’han lliurat, però si algun alumne encara no l’ha rebut pot passar per la secretaria de l’institut a recollir-lo, en horari escolar.

Celebrem l’aniversari de l’institut fent salut!