Visita a la Fundació Alícia i al Monestir

Els alumnes de quart hem anat d’excursió a la Fundació Alicia per treballar diferents aspectes de l’alimentació.

Hem gaudit de fer el taller “Fem cuinetes” on hem pogut elaborar tres receptes de cuina. Com ja prèviament a l’escola vam treballar la piràmide dels aliments, hem treballat els bons hàbits alimentaris aproximant-nos a la diversitat culinària i tastant receptes que hem elaborat en equip.

D’altra banda, hem fet la visita del Monestir de St Fruitós de Bages. És un monestir màgic que mai ens oblidarem. Sabem que té mil anys d’història, s’ha anat construint i remodelant al llarg del temps. La vida al monestir era dura i durant al dia els monjos havien de treballar, llegir, escriure, tenir cura dels horts, les granges, el celler… D’aquesta manera, el monestir és com una petita ciutat.

Hem après, que vivint en grup, es poden repartir bé les feines.

CAL TREBALLAR EN EQUIP PER ACONSEGUIR ELS NOSTRES OBJECTIUS!!!