Sortida a l’Escola Municipal de Música

Els alumnes de primer hem fet una sortideta amb la mestra de música, la Magda, i les tutores, a l’Escola Municipal de Música de Molins de Rei. Allà ens han parlat de les diferents famílies d’instruments i de cadascuna ens presentaven alguns dels que es treballen a l’escola. El violí i la viola, el clarinet i la flauta travessera. El saxo i la flauta dolça. La guitarra, el piano i l’acordió, que ens ha impressionat molt i que alguns encara no sabíem que pertanyia a la família del vent.

Alumnes de diverses escoles de Molins, que són alumnes de l’escola de música, ens han interpretat peces de cançons conegudes, com la de Star Wars. Ens hem portat tan bé, que les tutores ens han felicitat. I després ens han premiat amb una bona estona de parc!!!!!