Comencem amb el DASH i el DOT

Els de tercer ja hem començat a conèixer els dos simpàtics robots que ens acompanyaran aquest curs:el DASH i el DOT. Per parelles, hem hagut de descobrir quines són les seves característiques més importants i, per això, hem hagut de llegir atentament les indicacions del repte proposat.

Al principi, la impaciència per fer funcionar els nostres amics ens ha fet cometre algun error: no sabíem què havíem de fer (per no llegir atentament), hem agafat el robot de l’altre grup (se’ns havia oblidat engegar el nostre i no el trobàvem,…). Però de seguida, hem entès que valia la pena seguir les instruccions perfectament i així ja no hem tingut cap problema.

Això. ens ha fet adonar que els robots NO SÓN LLESTOS, que els LLESTOS SOM NOSALTRES!!! 😛

1 comentari

  1. Raquel

    Els comentaris dels nostres fills envers la nova experiència amb el Dash i el Dot ha estat molt positiva. Els fascina el que es pot arribar a fer amb una tauleta. És increïble la facilitat que tenen per les noves tecnologies aquesta generació digital, alguns d’ells ja ens passen la mà per la cara en aquest tema 😉

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>