Aturada General 3 d’octubre

Des de l’AMPA de l’Escola JM Madorell ens sumem a la crida de la Taula per la Democràcia i donem suport a la convocatòria de Vaga General per demà. Us demanem doncs la vostra mobilització demà dimarts 3 d’octubre i que no portem els nostres infants a l’escola i que participem en la defensa ciutadana de la democràcia.
L’Assemblea Groga de Molins ha donat suport a l’aturada i a la vaga de demà i demana que anem amb les samarretes grogues de SOS a les manifestacions que es faran a Molins de Rei i a Barcelona.

Llegiu el text complet del manifest aquí.

​Hi haurà serveis mínims de menjador, acollida matí i acollida tarda.
Les extraescolars no es realitzaran.