SOLIDARITAT

COLABORACIÓ AMB LA FUNDACIÓ TARIJA

Una de les activitats que es van fer dins la festa de la Pau va ser l’entrega al Sr. Manuel Lahuerta, representant de la fundació Tarija, de la recaudació que es va fer a la festa de final de trimestre.

La quantitat que vam aconseguir va arribar als 459 euros. Felicitar als alumnes i professorat de 2n, 3r i 4t d’ESO que any rera any, van consolidant aquesta activitat dins el marc de l’escola.

Un orgull per a tots nosaltres i una fita a superar el proper any. La fundació Tarija us fa arribar a tots el seu agraïment.