SETMANA DE LA PAU

6è

El dia 30 de gener se celebra el Dia Internacional de la Pau. Des de l’escola ens volem afegir un cop més a aquesta jornada tan especial i ho fem amb una sèrie d’activitats que han començat avui, dilluns 25.

A la classe de 6è dedicarem aquests dies a llegir i comentar poemes dedicats a la guerra i la pau, per treure’n una reflexió col·lectiva i per anar adquirint el gust per tot allò que ens pot transmetre la poesia. Fins i tot ens atrevirem a escriure el nostre propi poema!

D’altra banda, el dia 29 ens trobarem amb la resta de classes de l’escola per tancar tots junts la setmana amb un acte conjunt, on expressarem els nostres desitjos per a un món millor.

En aquest acte cantarem la cançó ‘Per què som amics?’, del musical ‘El petit príncep’. Aquí teniu el link per anar practicant:  https://www.youtube.com/watch?v=_5drjcLYgkU

Recordeu allò que va dir Gandhi: ‘No hi ha un camí per a la pau: la pau és el camí.’