Dijous vespre va tenir lloc el lliurament de premis i reconeixements BONA GENT organitzat pel Diari de Tarragona en una gala molt lluïda i plena d’autoritats que es va celebrar al TAS de Salou. El nostre institut estava nominat coma entitat, i va obtenir el diploma de reconeixement per la seva excel·lència educativa. La distinció va ser lliurada pel Sr Alcalde de Salou, Pere Granados, a la directora de l’institut, Carme Moreno, la coordinadora de projectes internacionals, Dolors Virgili, i la coordinadora d’Escola Verda, Mercè Castellà.
Els organitzadors han valorat el fet que el Marta Mata ha aconseguit aquest curs el segell de qualitat europeu etwinning i la seva trajectòria medioambiental com a escola verda. Moltes gràcies a aquells que heu proposat la nostra candidatura i ens heu votat. Estem molt contents!
Des d’aquestes pàgines també volem felicitar les persones i entitats premiades i nominades, entre elles l’Associació de Dones de Salou. Tots i totes han merescut amb escreix el reconeixement de BONA GENT.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |











Comentaris recents