Us presentem les darreres adquisicions de la biblioteca. Hi ha des de llibres de divulgació de filosofia i història, a clàssics de la literatura universal, com els contes de Poe y El jardín secreto de f. G. Burnett fins a llibres actuals de la literatura juvenil, com Harry Potter, Heart Stopper o la Trilogia Fuego.
I recordeu:
1. «El que lee mucho y anda mucho ve mucho y sabe mucho». Miguel de Cervantes, novelista, poeta y dramaturg espanyol.
2. «Les dones són les gran oblidades de la història. Els llibres són la millor de rendir-les homenatge». Elena Poniatowska, escriptora y activista mexicana.
3. «Libro cerrado, no saca letrado». Lope de Vega, poeta y dramaturg espanyol.
4. «Lee y conducirás, no leas y serás conducido». Santa Teresa de Jesús, monja, mística y escriptora espanyola.
5. «Cuanto menos se lee, más daño hace lo que se lee». Miguel de Unamuno, filósof y escriptor espanyol.
6. «El libro es fuerza, es valor, es poder, es alimento; antorcha del pensamiento, y manantial del amor». Rubén Darío, poeta, periodista i diplomàtic nicaragüenc.



