Els alumnes de ciències de Batxillerat hem pogut gaudir de l’explicació que els ha fet el Doctor en Física Sr. Santiago Marsal, investigador de la Universitat Ramon Llull, des de la base de la illa de Livingston a l’Antàrtida Juan Carlos I.
En una videotrucada des de la base el Dr. Marsal ens ha explicat des de perquè es fan experiments a l’Antàrtida, perquè són tan importants, i quins són aquests experiments, fins a com és un dia normal a la base. Sabeu que a l’altra banda del món poden arribar a fer calçotades i tot? També hem pogut veure l’entorn i les variants de fauna i flora de la zona en unes fotos espectaculars.
Ens ha respost les preguntes que ens voltaven pel cap, i ens ha explicat com podem arribat a treballar en un futur en un entorn tan privilegiat, i com ens ajuda en la nostra vida els experiments que ell fa tant lluny.
Moltes gràcies Santi!!
Podeu veure unes quantes fotos de la trobada aquí: FOTOS




Ei! Me n’alegro molt que us hagués agradat la xerrada. Jo també vaig xalar fent-vos-la.
Una abraçada, i endavant amb les vostres vocacions!
Santi