Cursa solidària de l’organització Save the Children

Com cada any hem participat en la cursa solidària de l’organització Save the Children. Aquest any, degut a la situació excepcional en la que ens trobem, hem realitzat la cursa dins de les classes d’Educació Física. Per aquesta raó només han pogut participar els alumnes de l’ESO i de primer de Batxillerat.

És el setè any que el Departament d’Educació Física organitza aquesta cursa al centre. Tot i la situació actual podem dir que la col·laboració ha estat màxima i entre tots els alumnes i professors hem aconseguit recaptar 1331 euros. HA ESTAT TOT UN ÈXIT! Els diners seran donats a l’ONG Save The Children

Gràcies a tots els alumnes per participar i ajudar a tots els nens i nenes que ho necessiten. L’any vinent segur que ho millorem!!!

I fem menció a les classes premiades:

1r ESO A: la classe que ha recaptat més diners.

1r ESO B: la classe que ha fet més voltes.

Enhorabona!

El CIRC AL RAMON DE LA TORRE

Durant aquest trimestre a les classes d’Educació Física hem estat treballant diverses activitats de circ com poden ser malabars, globoflexia, expressió corporal, màgia, etc. Aquí us mostrem alguns videos de les actuacions que han preparat els alumnes d’ESO.

Esperem que us agradin molt….

El departament d’Educació Física us desitja unes bones festes.

Activitat conjunta de centre: Jerusalema, Master KG

Aquest any, tot i que la situació actual ens dificultava l’activitat conjunta de centre, no hem volgut perdre l’oportunitat de millorar la cohesió grupal entre l’alumnat, així que des de novembre, tant els tutors com els professors de Cultura i Valors, han estat treballant en la coreografia de la cançó Jerusalema, la qual s’ha transformat en un himne d’esperança dels cinc continents per tal d’unir forces i vèncer la pandèmia del Coronavirus. Aquesta cançó transmet alegria, pau i esperança, tot allò tan necessari en aquests moments, perquè ballar és sentir i sentir és viure des del que marca el teu cor.

A continuació us deixem els muntatges realitzats del conjunt dels vídeos fets pels alumnes i amb els quals també s’ha sumat el professorat desitjant-vos un BON NADAL!

TALLERS D’EDUCACIÓ EMOCIONAL

Amb aquests tallers es posa en marxa el programa d’educació emocional i lúdic que el centre ha preparat per participar en el Projecte POEFA, anomenat “Descobrint la nostra màgia“. Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social i Europeu.

Al llarg del curs es duran a terme diferents activitats per promoure i construir unes bases d’una bona salut emocional i autoestima, adquirint les competències necessàries que els permetran créixer amb respecte, seguretat i confiança, així com la prevenció de possibles malalties associades.

En aquestes primeres sessions els alumnes de 1r i 2n d’ESO han pogut gaudir d’un taller on han expressat les seves preocupacions i emocions motivats pel clima de confiança que es va crear, propiciant una cohesió grupal i d’autoestima a nivell individual. També s’aprengué que ara més que mai s’ha d’estar vivint en el present, amb l’aquí i ara.

Gràcies Carme per aquestes sessions, van ser molt dinàmiques i participatives.