Mobilitats curs 2023-2024

Ha arribat el moment d’iniciar el procediment de selecció d’alumnat de Formació Professional per tal de participar en mobilitats Erasmus+ aquest curs. A continuació teniu tota la normativa referent al procés de selecció.

Tot i que encara no es poden concretar els països de destinació, totes les mobilitats es faran a països dintre de la Unió Europea i, segons les bases del programa Erasmus+ d’aquest curs, les mobilitats de Grau Mitjà tindran una durada de 10 a 89 dies, i les mobilitats de Grau Superior tindran una durada de mínim 2 mesos. Totes les mobilitats que es duran a terme seran de la modalitat de pràctiques en empreses estrangeres.

Amb totes les sol·licituds rebudes es farà un procés de valoració coordinat per la comissió de mobilitat. En aquesta valoració es tindran en compte els aspectes detallats a les bases publicades al web de l’institut.

En reunions informatives de mobilitat s’aniran avançant més detalls referents a cadascuna de les mobilitats.

La data límit per entregar les sol·licituds és el dia 31/01/2024. Animeu-vos!!!

Instruccions per la sol·licitud de participació:

• Per formalitzar la vostra sol·licitud heu d’omplir el següent formulari.

Abans d’omplir el formulari, necessitareu tenir:

• Carta de motivació en anglès: Heu d’escriure una carta explicant quines són les vostres motivacions i interessos a l’hora de demanar una beca Erasmus+, per què voleu fer un Erasmus+? Aquesta carta ha de ser en anglès i tindre una extensió mínima de 350 paraules i màxima de 500 paraules. S’ha d’enviar en format .pdf.
  • Carta de compromís: Heu d’omplir aquest document i signar-lo. S’ha d’enviar en format .pdf.
  • Currículum Europass en anglès: heu d’entrar a la pàgina web enllaçada, crear-vos un compte, crear el vostre currículum i descarregar-lo en format .pdf.
  • Certificat oficial d’idiomes: Solament si es disposa d’algun. S’ha d’escanejar i enviar en format .pdf

La carta de motivació, la carta de compromís i el currículum Europass els heu d’omplir, guardar en PDF i adjuntar al formulari.

Un cop valorades totes les sol·licituds es publicarà un llistat ordenat per punts. Les places s’assignaran en funció d’aquest llistat. Els alumnes que no obtinguin plaça quedaran com reserves.

Bases de la convocatòria Erasmus+ de l’Institut Premià de Mar:

Tota la informació sobre el procediment per a l’assignació de les beques Erasmus+ la teniu al corresponent document de les bases de la convocatòria d’aquest curs. Disponible en aquest enllaç.

La convocatòria està supeditada a l’aprovació i dotació dels consorcis de mobilitat de la Unitat de Programes Internacionals de Formació Professional.

Si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb la coordinació de MobilitatFP al correu intmob@ipm.cat

Resolució del procés de selecció d’alumnat

Consulteu al següent enllaç la resolució del procés de selecció d’alumnat.