SIEI

SUPORT INTENSIU PER A L’EDUCACIÓ INCLUSIVA

PROJECTE HORT

Enguany els alumnes de la SIEI hem començat un nou projecte d’hort. Primer hem escollit el millor lloc, amb Sol i espai suficient. Preparem la terra. Necessitem eines per remenar la sorra i treure les pedres i males herbes. Poc a poc, anem comprant planter i l’anem plantant:
– Enciam de dos tipus
– Pèsols
– Faves
– Raves
– Pastanagues
– Cebes
– Patates
– Alls
Cada dos dies hem de regar. I cada setmana anem traient les males herbes i desbrossant el tros.

PROJECTE CUINA

Fem taller de cuina! Uns dels objectius del SIEI és que l’alumnat formi cohesió de grup i gaudeixi d’aprenentatges funcionals. El taller de Halloween ha estat tot un èxit i ben aviat repetirem amb noves receptes. Aquí podeu trobar el receptari per si voleu fer les receptes a casa amb les vostres famílies.

PROJECTE BICICLETES

Hem engegat el taller de reparació i restauració de bicicletes: desmuntatge, neteja, greixatge i manteniment en general. Per ara tenim un parell de bicis en marxa. Tot és començar…

EL DIA A DIA

A més a l’aula SIEI hi anem a fer més coses. Molt sovint hi estem fent deures, estudiant i practicant el que fem a classe. També els nostres professors i educadors ens acompanyen a classe i ens donen un cop de mà.
Amb el problema del COVID-19, aquest curs no podem fer gaire sortides però, de vegades també hem sortit al Port o a la muntanya a passejar i agafar coses per l’hort.

GALERIA D’IMATGES 2021-2022

GALERIA D’IMATGES 2020-2021