Implica’t. Servei Comunitari

Des del curs 2016-2017 a l’Institut Els Tres Turons duem a terme el Servei Comunitari, primer com a pla pilot en algun grup classe de 4t d’ESO i des del curs 2019-2020 ja amb tot l’alumnat del nivell.

El Servei Comunitari és un projecte d’aprenentatge-servei en el qual l’alumnat aplica els coneixements adquirits a un servei realitzat en alguna institució, associació o entitat arenyenca. Els objectius principals són fomentar l’autonomia, la iniciativa i la implicació social de l’alumnat, incrementar la seva solidaritat i cooperació, potenciar la seva competència social i ciutadana i facilitar el coneixement de diverses associacions i entitats de la vila. D’aquí el nom del projecte: Implica’t.

Aquest Servei Comunitari consta unes hores de formació-aprenentatge al centre educatiu i 10 hores de servei fora de l’horari escolar. Les entitats amb les quals tenim conveni de col·laboració són les següents:

• Escoles públiques de la població (Escola Sinera i Escola Joan Maragall)
  • Escoles bressol (Maricel i Els Colors)
  • Biblioteca Municipal Pare Fidel Fita
  • Residència Geriàtrica Municipal