Recomanacions d’estiu

Recomanacions per a l’estiu del curs 2022-2023

Sobre la lectura i recomanacions d’estiu
Sobre la lectura

Sabem que la comprensió lectora és la clau de l’aprenentatge. Amb l’ús de les noves tecnologies hem detectat que l’alumnat ha baixat el seu nivell de lectura i per aquest motiu us volem demanar la vostra col·laboració. Recomanem al nostre alumnat que llegeixi, com a mínim, un parell de llibres durant l’estiu.

Per facilitar-vos aquest acompanyament a la lectura, us deixem uns enllaços que us poden ajudar. I també, per si us interessa el tema, un enllaç informatiu sobre la dislèxia que inclou una prova test.

Recomanacions d’estiu

Recomanacions d’estiu per presentar a inici del curs 2022-2023 al professorat corresponent. Especialment recomanades per a l’alumnat que ha suspès, molt recomanades per a l’alumnat que ha superat la matèria amb dificultats, i recomanades per a tothom.

1r d’ESO

2n d’ESO